Előfizetés információk
Előfizetéssel kapcsolatos gyakori kérdések
1. Mit nyújt az előfizetés, meddig tart és hogyan mondhatom le?
Az előfizetés lehetőséget nyújt számodra, hogy privát videóanyagokat és hozzá tartozó segédanyagokat érj el a a weboldalamon.
Az előfizetés időtartama 30 napos vagy 1 éves ciklusokban mindaddig él, amíg le nem mondod manuálisan. Tehát amennyiben nem szeretnéd a továbbiakban igénybe venni az előfizetés szolgáltatást, úgy a fiókodban az Előfizetések fül alatt lévő Lemondás gomb segítségével bármikor szüneteltetheted.
A lemondást / szüneteltetést követően ugyanúgy elérsz mindent az előfizetésben meghatározott lejárati időtartamig.
Lemondást követően bármikor lehetőséged van újra aktiválni az előfizetésed egy gombnyomással ugyanitt az Újra aktiválás gomb segítségével.
2. Sikertelen fizetés esetén mit ellenőrizzek?
Számos oka lehet annak, hogy egy bankkártyás vásárlás sikertelen lesz.
Néha nincs elég fedezet a számlán, de gyakran előfordult olyan eset is, hogy valakinek a bank még nem engedélyezte a kártyához az online fizetést.
Első körben mindig nézz rá a számládra, hogy rendelkezésre áll-e a szükséges fedezet.
Amennyiben igen és ennek ellenére sem sikerül, ez esetben érdemes az érintett bankfiók segítséget kérni.
3. Pénzvisszafizetést igényelhetek az előfizetésre?
Az előfizetés szolgáltatás esetén nincs lehetőség a pénzvisszafizetésre.
4. Újra aktiválható a korábban lemondott előfizetésem?
Egy gombnyomással újra aktiválhatod korábban szüneteltett előfizetésed az alábbi módon:
Fiókom – Előfizetések fülön található Újra aktiválás gomb segítségével.
5. Miért érdemes frissen tartani a használt eszközeimet?
Minden eszközön, legyen szó telefonról, tabletről vagy laptopról, érdemes azokat rendszeresen frissíteni. Általában havonta érkeznek nagyobb hibajavító és optimalizáló frissítések. Mindezek biztosítják számodra a stabilabb és minőségibb működést. A mai modern böngészők nagy része már automatikusan frissül.
Ajánlott böngészők: Opera, Opera GX, Chrome, Safari.